Klubbhuset

Hjem / Klubbhuset

Klubbhuset i Tæruddalen

Klubbhuset er plassert bak håndballhallen i Tæruddalen og har adressen Tæruddalen 85. Bygget er på 150 kvm. Klubbhuset brukes til klubbens aktiviteter i forbindelse med arrangementer, men det er også mulighet for utleie til selskaper. Lokalet er utstyrt med stoler og bord for 50 personer. Det finnes vaskemaskin og komfyr, samt dekketøy.

Om utleie

Klubbhuset kan leies både dag- og kveldstid. Ved større arrangementer, be om pris. Vi gjør oppmerksom på at prislistens priser kan endres uten varsel. Alle som leier lokalene må ha med vask. Vask av lokalene skjer etter et arrangement. Ved henvendelser om leie ber vi om at du oppgir navn, telefonnummer, e-postadresse og opplysninger om hva slags type arrangement du skal avholde. Lokalet er ikke endelig booket før depositum er innbetalt og kontrakt er levert.

Regler

Klubbhuset kan leies ut til personer over 25 år som har bosted i Norge. Leietaker må selv være til stede under arrangementet på klubbhuset. Leietaker plikter å oppnevne en brannansvarlig før arrangementet/festen starter. Leietaker må sette seg inn i kontrakten.

Alle arrangementer skal avsluttes senest kl 01:00. Huset skal være tomt ca. kl 02:00.

Følgende priser gjelder for leie av Skedsmo skiklubb klubbhus

Leie klubbhus:
Medlemmer
Ikke medlemmer

Mandag til Onsdag:

Leie møterom 6 pers:

kr 500,-

kr 1000,-

Fredag til søndag:

Leie møterom 6 pers:

kr 4500,-

kr 5500,-