Innmeldingsskjema

Innmelding / Innmeldingsskjema

Innmelding treningsgruppe

Nedenfor er info og skjema for innmelding til treningsgrupper i Skedsmo skiklubb. I tillegg til treningsavgift må den aktive være medlem i Skedsmo Skiklubb.

Hvis du ikke er medlem fra før, registreres du som medlem ved påmelding.

Treningstider finner du under den enkelte treningsgruppe, se treningsgrupper i menyen.

Har du andre spørsmål, så send en epost til medlem(a)skedsmoskiklubb.no.

Innmelding 4 år - 8. klasse

Dersom man ombestemmer seg, hvis man finner ut at barnet ikke er modent for aktivitet i gruppe eller av andre årsaker ikke ønsker å delta i treningsgruppa etter innmelding, send epost til medlem(a)skedsmoskiklubb.no innen 21 dager etter påmelding/treningsoppstart.

Vi refunderer treningsavgiften fratrukket et administrasjonsgebyr på kr. 100,-.

Klikk her for link til påmelding 4 år – 8. klasse

Innmelding 9. klasse - senior

Det vil fortsatt være slik at det er mulig for de som ikke har vært med tidligere å ombestemme seg hvis man finner ut at barnet ikke er modent for aktivitet i gruppe eller av andre årsaker.

I så fall sender du en epost til medlem(a)skedsmoskiklubb.no og forklarer situasjonen innen 21 dager etter påmelding/treningsoppstart, så refunderer vi treningsavgiften fratrukket et administrasjonsgebyr på kr. 100,-.

Klikk her for link til påmelding 9. klasse – senior