Hyttevakt

Ringdalshytta / Hyttevakt

Skal du være hyttevakt?

Sjekk at du står på vaktlista, og på riktig dag! Hvis du mener noe er feil, ta kontakt med dugnadsansvarlig på dugnad(a)skedsmoskiklubb.no snarest.

Oppgjørsansvarlig tar kontakt med en av de som har helgens første vakt for overlevering av det vakten skal ha med seg til Ringdalshytta. Lørdagsvakten har ansvar for å kontakte søndagsvakten for overlevering. (Hvis ikke søndagsvakten hører fra lørdagsvakten innen rimelig tid, må søndagsvakten selv kontakte lørdagsvakten.) Les denne før du skal ha vakt: Veiledning_for_hyttevakt.pdf

Som vakt låner du nøkkel til bommen i Gjerdrum og kan kjøre inn til Ringdalshytta uten å betale bomavgift. Vær oppmerksom på at veien kan være i dårlig stand, særlig etter mye nedbør, og at man kjører på eget ansvar. Ikke kjør bil på Ringdalsveien dersom det har snødd, uten å avtale dette på forhånd! Dersom organiserte treningsgrupper i Skedsmo Skiklubb legger treningsøkta innom på Ringdalshytta får deltakerne gratis drikke!

Har du lyst til å servere på Ringdalshytta? Send en epost til ringdalshytta(a)skedsmoskiklubb.no

Salg og logistikk

Vi bruker iZettle som kasseløsning. Se videoen hvis du ikke har brukt iZettle tidligere.

Kort inføring av Ipad og kortleser

Prinsippet er det samme som i videoen, men app’en og iPaden ser litt annerledes ut etter oppdatering.

Oppgjørsskjemaet under brukes etter salgsdag på Ringdalshytta for å dokumentere omsetning og hjelpe til med logistikken:

I sesongen 2021/2022 hentes og leveres oppgjør, nøkler, iPad og kortleser hos:

• Hans Petter Helsør
    Midtskogveien 13a
    2020 Skedsmokorset

Aggregatet:

Se her for info om hvordan starte Honda-aggregatet:

Her er full bruksanvisning for Honda-aggregatet:

Utlån og utleie av Ringdalshytta:

Leieavtalen under benyttes ved utlån og utleie: Leieavtale_Ringdalshytta.pdf

Har du spørsmål, send en epost til ringdalshytta(a)skedsmoskiklubb.no