Åpen dag i Tæruddalen torsdag 19 oktober, Q&A i klubbhuset!

Hei alle sammen

Førstkommende torsdag har vi åpen dag så hvis dere kjenner noen som har lyst å prøve tilbudet vårt så ta de med for å prøve våre aktiviteter. I klubbhuset vil det være mulighet for testing av klubbtøy samt å spørre klubben om ting dere lurer på. Det kan være om spond, utstyr eller hva som helst dere lurer på så ikke vær redd for å ta turen innom. Ingen ting er for stort eller lite å spørre om.

Minner om muligheten for bestilling av klubbtøy som er denne uken frem til søndag kveld.

Er dere på Facebook så anbefaler jeg å følge vår Facebook side Skedsmo skiklubb samt legge dere til vår kjøp og salg side som heter Skedsmo Skiklubb kjøp og salg, her vil dere kunne finne brukt klubbtøy og skitøy samt brukt utstyr og selvsagt muligheten for å selge unna selv